ريحانهريحانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

همه هستي من

سفر به مشهد

امسال هم آقا طلبیدند و تعطیلات نیمه خرداد رفتیم مشهد،زمانش کم بود اما بسیار عالی و خوب بود.روز چهارشنبه،پانزده خرداد ساعت 5 پرواز بود که تا ساعت 8 شب تاخیر داشت و ما ساعت 11 رسیدیم هتل و خیلی هم خسته بودیم خوابیدیم و فردا صبح بعد از یک صبحانه ی عالی رفتیم حرم که هوا عالی بود و خنک.شب هم که دعای کمیل تو حرم عجیب با صفا بود.روز جمعه هم که رفتیم شاندیز ناهار و بعد هم حرم و ساعت 9 شب پرواز بود.مختصر ومفید دختر گلم هم واقعا تو سفر عالی بود مثل همیشه حرف گوش کن و خوش اخلاق.دوست دارم خانومی قد یه دنیااااااا       ادامه عکس ها در ادامه ی مطلب.....    عشقم تو هواپیما مشغول دیدن فیلم پاتال که 5 دقیقه بعدشم خواب...
22 خرداد 1393

اردیبهشت زیبا

دختر عزيزم روزها و ماهها به عشق وجود مهربانت به سرعت مي گذرند و ما در كنار هم  به عنايت خداي مهربون كه فرشته اي مثل تو رو دست من سپرد به خوبي و خوشي مي گذرند.آنقدر در دنياي كودكي تو غرقم كه وقت براي اينجا نوشتن هم نصيبم نمي شود .ارديبهشت قشنگ و بهاري هم تمام شد اين مت شما خيلي بزرگتر و عاقلتر شدي و مدتي خودت مشغول خاله بازي ميشي و خودت رو سرگرم مي كني. اين ماه بيشتر به گشت و گذار گذشت.توي اين ماه قشنگ تولد شما خوب من به ماه قمري هم بود.تولد آقا امير المومنين.انشاالله كه خود آقا نگهدار و مراقب شما دختر خوبم باشند.          ادامه مطلب رو از دست ندید!!!!     يك پنج شنبه ي قشنگ من و دخ...